miercuri, 3 aprilie 2013

Bourjois bio-detox

Publicat de Unknown la 10:46


           Fond de ten Bourjois Bio-Detox
    Acest fond de ten mi l-a cumparat mama, din greseala. Eu ii spusesem sa-mi cumpere Bourjois Helty Mix si acasa a venit cu Bio-DETOX.
    Dupa ce am citit ambalajul si am vazut ce promite am zis ca poate chiar a fost o alegere buna.
Acest fond de ten "este un produs organic certificat ECOCERT, avand proprietatea de a apara tenul de efectele poluarii prin complexul sau care reda prospetime, revigorare si detoxifiere tenului;
 * O formula anti-poluare imbogatita cu oxigen si extracte de clorofila, anti-radicali liberi si pigmenti minerali anti-imperfectiuni;
  * O formula usoara cu grad ridicat de acoperire care se asociaza tenului intr-o senzatie usoara, proaspata."

     Cu siguranta intra in topul celor mai proaste fonduri de ten pe care le-am folosit vreodata.
    Mai mult de 2 zile in care am sperat vreo minune nu am putut sa-l folosesc.
Fondul de ten era imparit in particule care pluteau in apa, in momentul in care apasam pe pompita venea apa si cateva particule de fond de ten (asta oricat il agitam si chiar daca era in termenul de garantie). Mi-am zis ca poate asa e el,
dar pe fata se strangea, se comporta oribil, efectiv imposibil de folosit. Un fond de ten, pe care nu l-as mai folosi pentru nimic in lume. Chiar si cele mai proaste fonduri de ten (dupa parerea mea cele de la Avon) mi se par mult mai bune.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Make-up, Beauty and moreee... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting