luni, 1 aprilie 2013

Alegeri..

Publicat de Unknown la 11:29


Alegeri…

 Ei bine... Nu astfel de alegeri, ci unele cel putin tot atat de grele si de importante...






Oare arat mai bine satena sau un roscat m-ar scoate mai bine in evidenta?
Stiu ca bruneta arat bine, dar oare blonda nu as fi si mai si?
Doamne, cat de bine arata tipa aia cu bretonul scurt tunsa bob, dar ce frumos e un par luung… pre-luung... ca doar parul e “podoaba”unei fete...
De multe ori dupa aceste intrebari urmeaza dezastrul…
Nu doar o data mi-am distrus parul si increderea in mine, facand o schimbare majora.
Cand vine vorba de o schimbare majora trebuie luate in calcul toate considerentele:
-         Din bruneta- blonda :
·       - mai mult ca sigur parul va fi distrus  
·       Probabil ca va trebui sa renunti la mai multi cm din el
·       De cele mai multe ori nu iti va iesi exact nuanta pe care ti-o imaginezi
·       E foarte posibil sa plangi in fata oglinzii si sa dai fuga la magazin cumparand o vopsea in aceeasi nuanta in care era parul tau inainte de “marea schimbare”

Daca tot ai facut schimbarea, ti-ai deschis parul si esti multumita de cum iti sta asa, trebuie sa iti protejezi parul cu mai multa grija in urmatoarele luni.
·       Incearca sa eviti foenul iar de placa chiar ar trebui sa uiti
·       Foloseste ulei de Ricin (se gaseste la orice farmacie), e foarte ieftin si este foarte eficient, parul iti creste mai repede si este mult mai hidratat
·       Foloseste sampoane exclusiv pentru par decolorat, deshidratat
·       Masca facuta acasa o data pe saptamana (un galbenus de ou, ulei de masline si o fiola de vitamina A)
·       Iti poti clati parul cu otet, netezeste firul de par si ii confera stralucire
·       La mine a facut minuni cand nu mai speram ca se poate face ceva lotiunea Petroleum de la Gerovital Plant (am folosit-o de 2,3 ori pe saptamana cand aveam parul foarte degradat si a fost singurul lucru care a dat rezultate vizibile)

Nu imi plac extensiile, nu inteleg de ce unele fete nu se despart de ele. Le inteleg rostul in cadrul unor evenimente, dar nu ziua in amiaza mare pe strada...
Ramai tot tu cu tine seara cand le dai jos si cred ca nu e o imagine foarte placuta, asa ca eu sunt pentru un par natural (adica sa fie al tau) ca e scurt si sexxy, ca e lung si boem, e al tau, trebuie sa-l ingrijesti si sa-l iubesti.
Pentru ca seara, atunci cand te demachiezi ramai doar tu si parul tau... Deci merita sa fie ingrijit!
Daca parul tau a trecut prin multe (acesta fiind si cazul meu) are nevoie de atentie speciala.
Un par natural nevopsit, pe care nu folosesti des placa sau alte minuni, nu are nevoie de atata atentie.
Dar daca folosesti placa aproape zilnic, il vopsesti si folosesti produse de styling, pentru a mentine un par peste mediu iti trebuie multa grija.
Un prim pas este un uscator de par de buna calitate, care sa nu usuce foarte tare parul. Eu folosesc unul de la Rowenta de care sunt foarte multumita.
Un sampon corespunzator, balsam si masca hidratanta.
Am descoperit masca de la Syoss Repair Therapy 2–minute. Nu sunt fan Syoss, dar masca aceasta e mai mult decat ok atunci cand nu am timp sa imi prepar una singura. O folosesc destul de des si imi lasa parul foarte fin si stralucitor.
Samponul meu preferat este cel de la Elseve Nutri-Gloss, dar il alternez cu cel de la Gerovital care activeaza cresterea parului.
Folosesc si o tinctura de plante de la Aromaplant tot pentru cresterea parului. In ultimele luni imi doresc din ce in ce mai mult un par lung. 
Deci:
<<asa      sau     asa    >>







E alegerea voastra, parul este o carte de vizita care spune multe, deci aveti grija de el !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Make-up, Beauty and moreee... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting