miercuri, 3 aprilie 2013

Fond de ten Max Factor Facefinity 3 in 1

Publicat de Unknown la 10:54

Fond de ten Max-Factor  Facefinity 3 in 1

   Am incercat intamplator acest fond de ten, fondul de ten pe care il foloseam (Bourjois123) era pe terminate si eram in cautarea unui nou fond de ten.
  La Sephora era la promotie Fondul de ten Max Factor Facefinity 3 in 1, impreuna cu rimelul Max Factor 2000 calorie.
  Auzisem lucruri bune despre rimel, am testat fondul de ten, mi s-a parut ok si l-am cumparat.
  Ce promite acest fond de ten :
Fond de ten cu 3 proprietati la pachet care va arata natural pe fata.
Este beneficiul a 3 produse intr-unul singur, si anume: primer, corector si fond de ten.
Are spf 20 si este destinat tuturor tipurilor de ten.

Ce spun eu: 
Este un fond de ten cu o consistenta mai subtire decat cele pe care le prefer eu, ceea ce m-a facut sa fiu sceptica cand am ajuns acasa si am observat mai bine, dar se intinde foarte bine pe fata, ceea ce se datoreaza primerului pe care il contine, are o acoperire medie, dar confera tenului un aspect sanatos si natural iar dupa vreo jumatate de ora de la aplicare incepe sa arate din ce in ce mai bine.
Nu este vizibil precum alte fonduri de ten, blush-ul adera foarte bine si tenul arata ca de portelan.
Are corector deci si cearcanele ar trebui sa nu mai fie vizibile, acest lucru nu il pot spune, deoarece nu am cearcane si nu folosesc corector.
Eu am un ten sensibil, care nu se impaca bine cu orice fond de ten, dar cu acest fond de ten chiar am avut o surpirza placuta.
Pe un ten curat, hidratat cu o crema potrivita, fondul de ten Max Factor 3 in 1, m-a tinut intreaga zi.( si putina pudra in zona T). Sunt multumita de el, l-am cumparat
din nou, ceea ce se intampla destul de rar.
Il recomand pentru persoane cu ten mix, dar fara mari probleme (nu cred ca poate acoperi o acnee severa), il recomand ca un fond de ten foarte potrivit pentru zi, datorita aspectului natural pe care il confera tenului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Make-up, Beauty and moreee... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting