miercuri, 3 aprilie 2013

Fond de ten Bourjois Flower Perfection

Publicat de Unknown la 10:58


   Fond de ten Bourjois Flower Perfection.


    Acest fond de ten era unul din preferatele mele. L-am achizitionat cam de 4 ori si primele 3 tuburi le-am folosit pana la ultima picatura.

   Eu alegeam nuanta Vanilla care mi se potrivea tenului meu si era o nuanta calda. Pretul este mediu,in jur de 74 lei la Sephora iar ambalajul arata tare dragut, este un recipient de sticla cu un capac transparent care la capat are un buretel (pentru aplicarea fondului de ten). Am folosit destul de greu buretelul, eu prefer sa aplic fondul de ten cu degetele fiindca mi se pare ca da un finish mai natural decat buretele sau pensula.

   Pana la urma am folosit si buretelul pentru mici retusuri si a fost oky.

    Acest fond de ten este foarte bun atunci cand ai un ten normal fara mari probleme. Desi are o putere mare de acoperire pe un ten gras sau cu probleme cred ca s-ar vedea urat.
Dar pe un ten curat ofera un finish mat, o nuanta frumoasa si uniforma - un ten catifelat.

  Pentru mine durata fondului de ten este foarte importanta, intodeauna aleg unele care sa tina multe ore pe fata. Cum programul meu este destul de incarcat trebuie sa stiu ca fondul de ten arata ok macar 8 ore. Nu imi place sa ma duc si sa-mi fac retusuri pe parcursul zilei.

   Acest fond de ten promite sa arate perfect 16 ore. Nu am stat niciodata atat de mult cu el pe fata, dar dupa 7-8 ore arata ok. Nu mai era perfect si finishul nu mai era atat de mat si catifelat ca la inceput, dar arata prezentabil. Mirosul este placut, subtil si nu foarte persistent.

  Cand tenul meu a luat-o razna si mi-au aparut cateva cosuri am crezut ca sunt datorate tocmai acestui fond de ten desi il mai folosisem asa ca, desi era aproape nou, l-am facut cadou mamei care este incantata de el, adica arata foarte bine si pe un ten matur.

  Cat am avut cosuri acest fond de ten arata urat, mi se parea ca evidentiaza tot ce vrei sa ascunzi, asa ca am fost dezamagita de cum face fata unor probleme.

  Il recomand fetelor cu ten curat, normal, finish-ul e frumos iar in combinatie cu Blush-ul Bourjois arata chiar extraordinar. Bourjois sunt in general un brand de cosmetice de buna calitate. Pret bun si produse peste medie, comparabile cu produsele din clasele de pret mult superioare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Make-up, Beauty and moreee... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting