marți, 16 aprilie 2013

Extensii de par???!

Publicat de Unknown la 13:01


Acesta este un post care nu are prea multa legatura cu tema blogului meu,stiu ca oricum postarea nu va schimba cu nimic perceptia unora,dar nu ma pot abtine sa nu-mi spun parerea.
Genele false  sunt pentru machiajele de seara,in nici un caz nu sunt de purtat ziua in amiaza mare..
Arata urat,se vad de la o posta ca sunt false,nu infrumuseteaza cu nimic,sunt pur si simplu vulgare atunci cand sunt purtate in lumina zilei,mai ales ca toate purtatoarele de asa ceva isi pun gene false tip banda(care sunt exclusiv pentru fashion ,scena,si alte chestii de genu…fie..le puteti purta si seara daca e un eveniment special,sau mergeti in cluburi gen bamboo,sau altele) ,PENTRU SEARA sunt genele false de tip smocuri( care deobicei le se aplica pe coltul extern si au un efect destul de natural).
Whatever..90% din fetele cu gene false purtate cu orice ocazie au si extensii ! Deci probabil au vreun fetish pentru parul fals?
NU stiu nu gasesc chiar nici o explicatie,parul scurt e foarte cool,iar daca il vrei lung il lasi sa creasca.
Dc sa iti pui hidoseniile alea de extensii in par? Pierdere de timp,mai ales ca arata oribil.. da e posibil ca in prima luna(asta in cazul in care ti le pui la un salon si nu-s din alea cu 200 de lei clip-on de pe net) sa fie ok,dar dupa..arata horror.
Azi in fata mea la h&m,statea o domnisoara cu niste “superbe” cosite blonde…ce mi-a fost dat sa vad? Bucatele mici de ceara galbena atarnandu-I de par..deci..scarbos,gretos..whatever ..Hidoasa IMAGINE!
Nu inteleg….Fiecare fata e frumoasa in felul ei, o fata ingrijita va fi intodeauna atragatoare indiferent de lungimea parului,unghiilor(alta poveste cu celebrele ghiare puse),genelor..si alte chestii care si le mai pun.
Ma intreb oare cum reactioneaza un tip in cazul in care isi trece mainile prin parul unei domnisoare ca cea pe care am vazut-o eu? Poate mai are norocul sa si ramana cu vreo suvita in mana ca tabloul sa fie complet?
Don`t know..dar chestile alea nu pacalesc nimeni..
Machiajul ,da, infrumuseteaza dar nu face minuni de nici un fel( adica nu o sa devii Angelina Jolie daca nu te ajuta natura,dar nici nemachiata nu or sa fuga toti mancand pamantul) , pe cand fara extensii,fara gene,fara unghiile puse si bronzul de solar ce se ascunde?
Adica cum te simti tu seara cand iti dai toata recuzita jos?
Nici nu imi pot imagina ca ma duc acum in baie,si in 10 minute parul meu va fi  injumatatit..e deprimant.. e ..caaahhhhh…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Make-up, Beauty and moreee... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting