duminică, 14 aprilie 2013

make-up

Publicat de Unknown la 10:50


Azi m-am gandit sa imi fac un machiaj cu inspiratie smokey..spun cu insipratie,pentru ca nu este un smokey eyes clasic.

Am mai spus ca eu pentru machiajul meu personal nu folosesc culori inchise,acum am folosit culori destul de inchise ,dar nu am mers foarte mult cu aceste culori spre coltul intern.

Hmm..rezultatul este un smokey,dar mai aerisit,si mai purtabil(cel putin pentru mine) J)

 Daca nu aveti ochii foarte,foarte mari, va sfatuiesc sa folositi o varianta  asemanatoare.
Culorile inchise in coltul intern micsoreaza ochii,si ii apropie..

Cum stiti daca aveti ochii apropiati?

Pai intre cei doi ochii trebuie sa mai incapa inca unul, daca nu incape,inseamna ca aveti ochii apropiati.

Eu nu am ochii apropiati,ci ii am exact de o masura.

Am folosit :

* fond de ten –viky dermablend( preferatul meu primavara cand tenul meu are tendinta sa o ia razna)

*blush- bourjois(nunata lilas d`ore)

*eyeliner – bourjois clubbing ultra black.

*paleta de culori melkior

*gene false melkior

*ruj – revlon colorstay (275)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Make-up, Beauty and moreee... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting