luni, 22 aprilie 2013

Cat eye

Publicat de Unknown la 13:23
 Vineri am terminat cursurile scolii de make-up.YUHU!
Unul din machiajele mele preferate de seara este cat-eye,un machiaj potrivit pentru aproape orice tip de ochi.
Se poate realiza in aproape orice nuante preferati. Eu am ales galben si albastru inchis.
Dar combinatia mea preferata pentru un eveniment,este auriu si cupru (mai ales daca tenul este deja bronzat).
Pentru ca machiajul sa tina pe fata perfect intreaga noapte(zi) ,NU UITATI de pasii :demachiere,tonifiere,hidratare,si optati pentru o baza de machiaj cu silicon( culorile se vad mult mai intens,si dureaza).
Orice produs cremos( fond de ten,fard cremos,creion de ochi,tus gel) se seteaza cu un produs tip pudra.
Pasii pentru acest machiaj sunt : Fond de ten preferabil cu acoperire mare(indicat pentru machiajul de seara indiferent de tipul de ten),Corector, Pudra pulbere,Blush,.
Machiajul ochilor : se folosesc 2 culori la alegere,cea deschisa din coltul interior spre mijlocul pleoapei,cealalta(mai inchisa) de la mijlocul pleoapei spre coltul exterior.
Culorile se blenduiesc,apoi aplicam un eyeliner gel la baza genelor,si trasam o linie ascendenta in coltul extern.
Daca nu stiti cat de sus sa mergeti cu linia,cea mai simpla metoda,este sa urcati din coltul extern al ochiului in sus,si sa faceti un semn,apoi trasati linia in asa fel incat sa treaca prin punctul pe care tocmai l-ati  facut.
Mascara si/ sau gene false ..si un gloss..e un make-up puternic,asa ca optati pentru o culoare naturala a buzelor.
Pentru machiaj am folosti:
 Fond de ten : Bourjois -healty mix
 Blush: Bourjois
Paleta farduri:Melkior.
Eyeliner: Peggy Sage
Lip-gloss- Peggy sage
(Nu am folosit produse cu un grad mare de acoperire,pentru ca mi-am facut machiajul doar de proba)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Make-up, Beauty and moreee... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting