duminică, 7 aprilie 2013

Mascara TOP

Publicat de Unknown la 07:13


Nu imi plac genele false,decat folosite la evenimente . Asa ca sunt mereu in cautarea unei mascara care sa isi faca treaba suficient de bine.

Genele lungi si pline de volum,deschid privirea,maresc ochiul si ii confera privirii o nota de mister.

Bun,in machiajul propriu,recunosc ca cel mai mult timp il acord genelor.

Am incercat cam tot ce se putea incerca. Aproape toate firmele de mascara din comert.

Nu am ramas placut impresionata decat de cateva care,culmea sunt si la niste preturi foarte mici:







1 : The Colossal Volume Express


 
 2:L`oreal -Extra Volume Collagen



3: Flomar Spider Lash si
Flomar 10 X Sculpting
costa aprox 21 ron, iar 10 X Sculpting seamana izbitor cu L`oreal Collagen si la rezultatele in urma aplicarii si ca design:)


 4: Big& Beautiful- Astor..
Imi plac mult produsele Astor,iar ca produse non-profesionale,Astor impreuna cu Bourjois,sunt preferatele mele.



Alte mascara pe care le-am incercat si care nu m-au impresionat deloc : Max factor 2000 calories,Rimell london Sexxy Curves,Rimell london Max Volume Lash,Bourjois Ultra Curl, Avon-Supershock…


 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Make-up, Beauty and moreee... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting